Flag
  • Sign In
  • 0 items
  • Search
Welcome Guest! Please login to enable all features.

Notification

Icon
Error

orchidybcb32703 Offline
#1 Posted : Monday, May 20, 2013 11:16:34 AM(UTC)
orchidybcb32703

Rank: Newbie

Groups: Registered
Canada

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Depuis quelques temps, je ne peux plus me servir de Cricut Craft Room avec ma Cricut Expression 1 (version du logiciel 2.43). Toujours ce fichu message "CCRbridge a cessé de fonctionner...". Je n'avais pas ce problème il y a quelques semaines. J'ai le même antivirus depuis plus d'un an (BullGuard). Même si j'ai mentionné les fichiers "Cricutcraftroom.exe" et "ccrbridge.exe" dans les exceptions de l'antivirus, rien n'y fait. J'annule l'antivirus, rien n'y fait non plus. Grrrrr..... J'ai la version Vista Edition Familiale. J'ai beau chercher les solutions sur ce forum, aucune ne fonctionne. Je rage... Aidez-moi quelqu'un. C'est d'autant plus enrageant que j'ai plusieurs cartouches digitales achetées et que je ne peux plus m'en servir.

Edited by user Monday, May 20, 2013 11:22:01 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Coah'sNana Offline
#2 Posted : Wednesday, May 22, 2013 6:19:17 PM(UTC)
Coah'sNana

Rank: Advanced Member

Medals: Cricut Circle Member: Member of the Cricut Circle

Groups: Circle Member, Registered
Virgin Islands (U.S.)

Was thanked: 13258 time(s) in 3723 post(s)
Translated to:

For some time, I can no longer serve me with my Cricut Craft Room Cricut Expression 1 (version 2.43 software). Always the damn post "CCRbridge has stopped working ...". I did not have this problem a few weeks ago. I have the same virus for more than a year (BullGuard). Although I mentioned the files "Cricutcraftroom.exe" and "ccrbridge.exe" exceptions in antivirus, nothing works. I cancel antivirus, nothing happens either. Grrrrr ..... I have the version of Vista Home Edition. I'm seeking solutions on this forum, none of them work. I rage ... Somebody help me. This is all the more infuriating that I purchased several digital cartridges and I can no longer serve me.

orchidybcb,

Je ne parle pas français, donc je me sers d'un traducteur google. Je ne suis pas familier avec BullGuard. Peut-être que si vous contactez le service d'assistance téléphonique de soutien international, ils seront en mesure de vous aider. Ils peuvent être contactés au numéro ci-dessous. J'espère qu'ils seront en mesure de vous aider.

Les clients internationaux:
Royaume-Uni: 0808 101 7032
En dehors du Royaume-Uni: 0044 0808 101 7032
Heures 14 heures-une heures GMT / UTC
email: isupport@provocraft.com

Reply translates as:

I do not speak French, so I am using a google translator. I am not familiar with BullGuard. Perhaps if you contact the international support helpline, they will be able to assist you. They can be reached at the number below. I hope they will be able to assist you.

International customers:
UK: 0808 101 7032
Outside of UK: 0044 0808 101 7032
Hours 2pm – 1am GMT/UTC
email: isupport@provocraft.com
 1 user thanked Coah'sNana for this useful post.
Narelle on 5/22/2013(UTC)
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.